• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφία' | 3 Ιουνίου 2026, 10:24

    Με την προτεινόμενη διάταξη του Άρθρου 53, αναγνωρίζεται επιτέλους η ανάγκη να αρθεί η μισθολογική ανισότητα για τους υπαλλήλους που διορίστηκαν ή μετατάχθηκαν από την 1η Απριλίου 2023 και μετά. Ωστόσο, η εισαγωγή του ανώτατου ορίου (πλαφόν) των τριακοσίων (300) ευρώ μηνιαίως στερείται λογικής βάσης και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την πρόσφατη φιλοσοφία του ίδιου του Υπουργείου.Εισάγει ένα νέο καθεστώς μισθολογικής ανισονομίας και ανισότητας μεταξύ υπαλλήλων που εργάζονται στον ίδιο φορέα και εκτελούν το ίδιο ακριβώς αντικείμενο εργασίας.