• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ' | 3 Ιουνίου 2026, 10:26

    Με το άρθρο 53 προσπαθείτε να σταματήσετε μια αδικία όμως το αποτέλεσμα είναι η διαιώνιση ενός κύκλου ανισοτήτων, όπου άνθρωποι με τα ίδια προσόντα, στον ίδιο χώρο, που παράγουν το ίδιο έργο και επωμίζονται τις ίδιες ευθύνες, αμείβονται διαφορετικά με βάση αποκλειστικά και μόνο την ημερομηνία της υπηρεσιακής τους μεταβολής. Για την πραγματική εξομάλυνση του εργασιακού κλίματος και την τήρηση της βασικής αρχής της ίσης αμοιβής για ίση εργασία, είναι απαραίτητο να απαλειφθεί το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 1 σχετικά με το ανώτατο όριο των 300 ευρώ. Η επέκταση της προσωπικής διαφοράς πρέπει να γίνει ομοιόμορφα και με ενιαίους κανόνες για όλο το προσωπικό, διασφαλίζοντας τη δίκαιη αντιμετώπιση τόσο των τωρινών όσο και των μελλοντικών υπαλλήλων.