• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΝΑ' | 3 Ιουνίου 2026, 11:27

    Άρθρο 53: εφόσον αποτελεί επέκταση του άρθρου 64 του ν. 5042/2023 (Α΄ 88) γιατί το ύψος της προσωπικής διαφοράς δεν δύναται να υπερβαίνει το ποσό των τριακοσίων (300) ευρώ μηνιαίως; Δεν υπήρχε τέτοια πρόβλεψη στον ν. 5042/2023!Κατ' αυτόν τον τρόπο, οι ανισότητες διευρύνονται, με περισσότερο αδικημένους τους υπαλλήλους ΔΕ και τα χαμηλότερα ΜΚ, οι οποίοι ήδη ταλαντεύονται σχετικά με την παραμονή τους σε έναν δημόσιο τομέα χωρίς 13ο και 14ο μισθό! Υπό αυτές τις συνθήκες, οι ήδη υποστελεχωμένες υπηρεσίες θα γίνουν υπηρεσίες φαντάσματα με τη συνταξιοδότηση των μεγαλυτέρων την επόμενη πενταετία! Το "εφεξής" να διατηρηθεί και μετά τη διαβούλευση. Είναι δίκαιη αντιμετώπιση για τους μελλοντικούς υπαλλήλους. Άρθρο 54: ποιος ο λόγος της ύπαρξης τον Επιτελικών Στελεχών τότε; Υπονομεύετε τον θεσμό που η ίδια η Κυβέρνηση πάλεψε να αναδείξει! Οι υπάλληλοι και οι απόφοιτοι της ΕΣΔΔΑ που καταβάλανε τόσο κόπο και χρόνο προκειμένου να μπουν και να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα των Επιτελικών Στελεχών εξισώνονται με ένα "ειδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης";