• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ' | 3 Ιουνίου 2026, 11:28

    παρακαλώ όπως για λόγους ισότητας να επεκταθεί η ρύθμιση του άρθρου 53 και στους υπαλλήλους της ΑΑΔΕ που διορίστηκαν το 2019 έως τη ψήφιση του ειδικού μισθολογίου της. Καθώς και σε όσους υπηρετούσαν την περίοδο εκείνη στην ΑΑΔΕ και δεν λάμβαναν προσωπική διαφορά.