• Σχόλιο του χρήστη 'νικος' | 3 Ιουνίου 2026, 13:50

    Η προσωπική διαφορά είναι ένα άνισο, στρεβλό και άδικο σύστημα. Ουδείς παίρνει τα ίδια οπότε δεν μπορούμε να μιλάμε για ίση αμοιβή για ίδια εργασία. Οι νέοι παίρνουν περισσότερα από τους παλιούς. Χορήγηση τώρα επιδόματος ύψους 400 ευρώ με αντικατάσταση ισόποσου μέρους της προσωπικής διαφοράς σε όλους παλιούς και νέους το οποίο θα είναι και συντάξιμο. Άλλωστε επί αυτής της βάσης μίλαγε ο αρμόδιος υφυπουργός. Τώρα πως προέκυψε η συγκεκριμένη διάταξη κανείς δεν γνωρίζει.