• Σχόλιο του χρήστη 'Έλλη' | 3 Ιουνίου 2026, 13:05

    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να δημιουργηθεί αυτή η μισθολογική αδικία εις βάρος των νεότερων υπαλλήλων του ΥΠΕΘΟΟ και των λοιπών υπηρεσιών. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να μπει το πλαφόν των 300€ στην ΠΔ και να αντιμετωπίζονται οι υπάλληλοι της ίδιας υπηρεσίας με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Η αδικία αυτή είναι κατάφωρη και θα πρέπει να αφαιρεθεί το συγκεκριμένο άρθρο. Θα πρέπει η προσωπική διαφορά να υπολογιστεί και στις συντάξιμες αποδοχές των υπαλλήλων.