• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 3 Ιουνίου 2026, 14:54

    Ας εξηγηθεί στον κ.Υπουργό και το επιτελείο του το εξής: 1. Η λογική της μισθολογικής ωρίμανσης καθιερώθηκε ήδη από τον προηγούμενο αιώνα (Νόμος 3239/1955) επιτρέποντας την σύνδεση του μισθού με τα έτη εργασίας 2. 120 χρόνια μετά, η ΠΔ καταστρατηγεί το αυτονόητο. Δεν μπορεί στην περίπτωση ανθρώπων με τα ίδια προσόντα να αμείβεται για την ίδια εργασία ο νεότερος υπάλληλος με περισσότερα χρήματα από τον παλαιότερο υπάλληλο 3. Κινδυνεύουμε πλέον να χαθεί η λογική. Οι νεότεροι υπάλληλοι ζητούν κατάργηση των ανισοτήτων όταν η προώθηση διάταξης για ΠΔ είναι, μετά από τόσα χρόνια συμψηφισμού κλιμακίων για τους παλαιότερους υπαλλήλους, η αιτία δημιουργίας αντίστροφων ανισοτήτων 4. Πραγματικό παράδειγμα: υπάλληλος με 15 χρόνια προϋπηρεσίας στο ΓΛΚ (πτυχίο, μεταπτυχιακο, ΕΣΔΔ και επίδομα τέκνου) λαμβάνει καθαρά τον 12/2025 μηνιαίως 1387€ όταν οι προσφάτως διορισθέντες συνάδελφοι, στους οποίους αναγνωριστεί η ΠΔ λαμβάνουν (χωρίς τέκνα) περισσότερα. Γιατί; Διότι πλέον η ΠΔ του παλαιότερου υπαλλήλου, μετά τους συμψηφισμούς ετών, είναι 70€! 5. Ίση αμοιβή για ίση εργασία τι σημαίνει σε αυτή την περίπτωση; Να πάρουν όλοι οι νεότεροι υπάλληλοι 70€ ΠΔ; Σαφώς ΟΧΙ. Καλώς οι νεότεροι υπάλληλοι ζητούν μια μισθολογική ανάσα. Αλλά μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας. Κάθε παλαιότερος υπάλληλος έχασε περίπου 300€ από το καθαρό πληρωτέο κάθε μήνα αυτά τα χρόνια. Και αυτή η αδικία πρέπει να αποκατασταθεί αλλιώς είναι σαν να βάζουμε το κάρο μπροστά από το άλογο… 6. Πως θα γίνει; Με την μορφή επιδόματος εξομάλυνσης; Με τη αντιστροφή των παλαιότερων συμψηφισμών; Αυτό είναι ζήτημα του Υπουργού