• Σχόλιο του χρήστη 'Ι.Γ' | 3 Ιουνίου 2026, 15:05

    Με την προτεινόμενη διάταξη της παρ. 1 του Άρθρου 53 ορθώς επιχειρείται η άρση της μισθολογικής αδικίας για το προσωπικό που διορίστηκε ή μετατάχθηκε από την 1η Απριλίου 2023 και εφεξής. Ωστόσο, η πρόβλεψη ανώτατου ορίου (plafon) ύψους τριακοσίων (300) ευρώ μηνιαίως ακυρώνει την ίδια την ουσία της ρύθμισης καθώς εξακολουθεί να υφίσταται η μισθολογική ανισότητα μεταξύ υπαλλήλων με τα ίδια προσόντα και το ίδιο αντικείμενο. Προς αποφυγήν μαζικών δικαστικών προσφυγών που θα οδηγήσουν σε βέβαιη κατάπτωση της διάταξης και επιβάρυνση του Δημοσίου με αναδρομικές καταβολές, προτείνεται η άμεση απαλοιφή του εδαφίου που θέτει το ανώτατο όριο των 300 ευρώ. Η προσωπική διαφορά πρέπει να χορηγηθεί στο ακέραιο, στο ίδιο ύψος και με τις ίδιες προϋποθέσεις που ισχύουν για το προσωπικό που διορίστηκε έως την 31η.3.2023.