• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνα' | 3 Ιουνίου 2026, 19:57

    άρθρο 53 Για ακόμα μια φορά, για λόγους ισονομίας(!;) υπάλληλοι που διορίστηκαν ή μετατάχθηκσν στην ΑΑΔΕ μετά τον Απρίλιο του 2018 και έως 31 Μαρτίου 2023, ενώ υπηρετούν στο ίδιο τμήμα, με ίδια προσόντα, ίδια προϋπηρεσία στον δημόσιο τομέα, ίδια καθήκοντα, υπάρχει μισθολογικό χάσμα αφού οι μεν λαμβάνουν την προσωπική διαφορά και οι δε όχι. Πως να μιλήσουμε έπειτα για ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ όταν με αυτό το άρθρο όχι μόνο δεν αποκαθίσταται η ισοτιμία στις μισθολογικές απολαβές των υπαλλήλων αλλά εν τούτοις μεγεθύνεται το πρόβλημα δημιουργώντας ύψος απολαβών πολλών ταχυτήτων;