• Σχόλιο του χρήστη 'Ελενη Δεβερλη' | 3 Ιουνίου 2026, 20:51

    Η άνιση μισθολογική αντιμετώπιση υπαλλήλων που υπηρετούν υπό τις ίδιες συνθήκες και ασκούν αντίστοιχα καθήκοντα, δεν συνάδει με τις αρχές της αξιοκρατίας, της δίκαιης μεταχείρισης και της ισότητας στη δημόσια διοίκηση. Ενώ αυτό δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ σε όλες τις προηγούμενες περιπτώσεις που το έλαβαν συνάδελφοί μας, έρχεται το υπουργείο και θέτει βασικό περιορισμό το ανώτατο όριο των 300€, ποσό από το οποίο και κάτω θα λαμβάνουν μικτά το επίδομα της Προσωπικής Διαφοράς όσοι δεν το λαμβάνουν. ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΑΔΙΚΙΑ. Πρέπει να βγάλουν την διάταξη με το πλαφόν των 300€ και να γίνει ότι έγινες και με τους προηγούμενους συναδέλφους μας. Θα πρέπει το υπουργείο να μεριμνήσει να ενσωματωθεί η Προσωπική Διαφορά και στη συντάξιμες αποδοχές των υπαλλήλων.