• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 3 Ιουνίου 2026, 21:32

    Προτείνω να μηδενιστεί κάθε προσωπική διαφορά σε παλιούς και νέους και να δοθεί ανάλογα με το ΜΚ του καθενός ένα ποσό που έστω να έχει πλαφόν. Το ΜΚ πρέπει να είναι οδηγός και το αντικείμενο της θέσης καθοριστικός παράγοντας. Οι πολύ παλιοί υπάλληλοι, αυτοί προ κρίσης, λαμβάνουν εξωφρενικά τεράστιους μισθούς που δεν ανταποκρινονται στα καθήκοντά τους. Οι νέοι εργαζόμαστε ακόμη και για εκείνους! Είναι άδικο, είναι άνισο, είναι απαράδεκτο κάποιοι να προσφέρουμε παραγωγική εργασία και να παίρνουμε λίγο πάνω από τον βασικό, την ώρα που μιλάμε για άτομα που θέλουν να δημιουργήσουν στη ζωή τους. Οι υπηρεσίες στελεχώθηκαν πλέον πλήρως και από τη μία υπάλληλοι με ΙΔΙΑ καθήκοντα λαμβάνουν διαφορετικές αποδοχές, ενώ ταυτόχρονα από την άλλη οι πολύ παλιοί κυριολεκτικά κάθονται. Από φιλότιμο δεν τα παρατάμε.