• Σχόλιο του χρήστη 'νικος' | 3 Ιουνίου 2026, 22:21

    Να τακτοποιηθούν τώρα όλοι όσοι ήρθαν μέσω κινητικότητας στο ΥΠΟΙΚ με το σκεπτικό κάτσε πρώτα να τρουπώσω και μετά θα ζητήσω και προσωπική διαφορά. Ελπίζω αυτοί που τους υποστηρίζουν-βλέπε πολιτική ηγεσία και σύλλογοι-, να διαβάζουν τα σχόλια τους και να αντιληφθούν επιτέλους με ποιους έχουν να κάνουν. Πρόκειται για αδίστακτους, γυρολόγους αριβίστες της αρπαχτής. Προσέξτε την αντίφαση. Την ίδια στιγμή που ζητείται προσωπική διαφορά πέραν των 300 ευρώ για λόγους ισότητας, ίσης αμοιβής μπλα,μπλα με τους παλιούς υπαλλήλους, αποκρύπτουν ότι πολλοί από τους παλιούς που επικαλούνται για λόγους ισότητας έχουν προσωπική διαφορά 50-100 ευρώ. Και αφήνουν αιχμές, επικαλούμενοι φοβερά προσόντα και πτυχία σε ένα δημόσιο που έχει τόσα μεταπτυχιακά που δεν έχει το δημόσιο όλου του υπόλοιπου κόσμου. Η ταυτόχρονη χορήγηση ποσού 300 ευρώ στους νέους συναδέλφους και η αποκατάσταση της προσωπικής διαφοράς μέχρι του ποσού των 300 ευρώ για τους υπαλλήλους που τη λάμβαναν, αλλά την απώλεσαν εν όλω ή εν μέρει λόγω προαγωγής, μισθολογικής εξέλιξης, αναγνώρισης τίτλων σπουδών ή αλλαγής κατηγορίας/κλάδου θα ήταν το δίκαιο μέτρο.