• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΗΣΤΟΣ' | 4 Ιουνίου 2026, 08:30

    Γιατί μπαίνει για πρώτη φορά το πλαφόν; Γιατί να ξεκινήσει νέο κύμμα αντιδράσεων με τις νέες ανισότητες που θα προκύψουν; Γιατί δεν λύνετε το θέμα οριστικά; Γιατί αδικείτε τόσο τους νέους που με τόση κατάρτιση έχουν πασχίσει απλώς να αντιμετωπιστούν ισάξια με τους συναδέλφους τους; Τι θα εξοικονομήσει ο κρατικός προϋπολογισμός από αυτή την περικοπή σε σχέση με το κύμα αντιδράσεων και το αίσθημα αδικίας που προκαλεί; Και μάλιστα αυτή η περικοπή μπαίνει τη στιγμή που υπάρχει τέτοια εκτόξευση τιμών. Που ο υφιστάμενος μισθός είναι ήδη αποδυναμωμένος σε αξία σε σχέση με την αγοραστική του δύναμη. Που οι δημόσιοι υπάλληλοι στην Ελλάδα είναι από τους πιο χαμηλά αμειβόμενους. Που έχουν περικοπεί τα δώρα. Πόση άλλη αποδυνάμωση και απαξίωση κ. Υπουργέ;