Αρχική Mέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών...ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΑΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΜΕΛΩΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (Άρθρα 49-56) Σχόλιο του χρήστη Μ.Ν. | 4 Ιουνίου 2026, 08:14




Προτείνεται η πλήρης κατάργηση της προσωπικής διαφοράς για όλους τους υπαλλήλους του δημοσίου τομέα, διότι πρόκειται για κατάφωρη μισθολογική διάκριση εις βάρος της συντριπτικής πλειοψηφίας των ΔΥ, οι οποίοι δεν λαμβάνουν καμία προσωπική διαφορά. Δεν είναι δυνατόν υπάλληλοι λόγω προσωπικής διαφοράς (και διαφόρων άλλων "δώρων" τύπου εξαιρεσίμων σε συγκεκριμένη υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών κλπ) να αμοίβονται περισσότερο από προϊσταμένους τμημάτων, πόσο μάλλον διευθύνσεων (!) άλλων Υπουργείων. Με το υπάρχον σύστημα καταστρατηγείται κάθε έννοια ίσης αμοιβής για ίση εργασία. Πρέπει να δημιουργηθεί από το 0 ένα νέο μισθολογικό καθεστώς για το σύνολο των αμοιβών στο δημόσιο που να λαμβάνει υπόψη του, όπως στην ΑΑΔΕ, το περίγραμμα θέσης εργασίας (άρα τα καθήκοντα που θα ασκεί ο υπάλληλος), και με βάση αυτό + το ενιαίο μισθολόγιο να καθορίζεται ο μισθός ενός υπαλλήλου και όχι απλά επειδή ένας υπάλληλος ΔΕ επειδή έτυχε να είναι σε υπηρεσία με ΠΔ, εξαιρέσιμα κλπ να παίρνει μισθό μεγαλύτερο από τμηματάρχη ή απόφοιτο ΕΣΔΔΑ, γιατί άλλη η εργασία και τα καθήκοντα του ενός, άλλη η εργασία και τα καθήκοντα του άλλου.