• Σχόλιο του χρήστη 'Kyriakos' | 4 Ιουνίου 2026, 10:10

    Με την προτεινόμενη διάταξη του άρθρου 53, η εισαγωγή του ανώτατου ορίου των τριακοσίων (300) ευρώ, καταστρατηγεί το δικαίωμα ίσης αμοιβής για ίση εργασία και την ίδια την έννοια της προσωπικής διαφοράς. Υπάλληλοι μο όμοια προσόντα θα αμοίβονται διαφορετικά με βάση την ημερομηνία πρόσληψης, κριτήριο αβάσιμο ειδικά για υπαλλήλους του δημοσίου τομέα. Είναι απαραίτητο να απαλειφθεί το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 1 σχετικά με το ανώτατο όριο των 300 ευρώ. Η επέκταση της προσωπικής διαφοράς πρέπει να γίνει δίκαια και μόνιμα. Επίσης, πρέπει να καταργηθεί ο συμψηφισμός της Π.Δ. με τη λήψη μισθολογικών κλιμακίων και να ενσωματωθεί η Π.Δ. στον βασικό και συντάξιμο μισθό. Η μαζική φυγή, ακόμα και νεοδιορισμένων υπαλλήλων, από το δημόσιο δεν μπορεί παρά να συνεχιστεί όταν η πολιτεία αποδεικνύει με προτάσεις όπως αυτή του πλαφόν των 300 ευρώ ότι δεν τους αντιμετωπίζει ως ισότιμους και δεν υπάρχει η πρόθεση σεβασμού προς την εργασία που παρέχουν.