• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνα Μ.' | 4 Ιουνίου 2026, 10:38

    Ας μην κρύβεται…Δεν πρόκειται περί «προσωπικής διαφοράς» αλλά περί επιδόματος. Η έννοια της προσωπικής διαφοράς έχει εξισορροπητικό ρόλο και αποσκοπεί σε ίση αντιμετώπιση μισθολογικά της παροχής όμοιας εργασίας βάσει ίδιων προσόντων, καθηκόντων και ευθύνης. Επομένως, δεν υπόκειται σε «όρια» και πλαφόν αλλά αποσκοπεί στην πλήρη εξομοίωση των απολαβών εργαζομένων με τα ίδια χαρακτηριστικά γνωρίσματα. Ως εκ τούτου, εάν δεν έχετε σκοπό να φέρετε αυτήν την εξομοίωση και να άρετε αποτελεσματικά τις ανισότητες που υπάρχουν, καλύτερα απαλείψτε τον όρο «προσωπική διαφορά», ώστε να μην αλλοιώνεται και η σχετική έννοια αλλά και απορρέουσες εξ΄αυτής αξιώσεις.