• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΣΤΑΣ' | 4 Ιουνίου 2026, 12:18

    Για να υπάρχει ίση μεταχείριση μεταξύ των συναδέλφων θα πρέπει να αφαιρεθεί το πλαφόν στο άρθρο 53. Αλλιώς και πάλι υπάρχει διαφορετική μεταχείριση ανάμεσα σε υπαλλήλους που κάνουν την ίδια εργασία.