• Σχόλιο του χρήστη 'π.τ.' | 4 Ιουνίου 2026, 12:12

    Στο άρθρο 53 γίνεται μια προσπάθεια άμβλυνσης της μισθολογικής διαφοράς, που προκύπτει λόγω της προσωπικής διαφοράς, σε υπαλλήλους που κατέχουν την ίδια θέση, διαθέτουν τα ίδια προσόντα και εκτελούν τα ίδια καθήκοντα. Το ζητούμενο είναι η ίση μεταχείριση, κάτι που το πλαφόν των 300 ευρώ δεν προάγει για κανέναν λόγο. Επίσης, ένα άλλο θέμα που προκύπτει είναι το ποιους υπαλλήλους ακριβώς θα συμπεριλάβει η διάταξη. Με την έννοια ότι αν υπάρχει χρονικός περιορισμός, παραδείγματος χάρη άφορά όσους διορίστηκαν ή μετατάχθηκαν έως 31/12/2025, πολλοί νεοδιορισθέντες ή προσφάτως μεταταχθέντες υπάλληλοι θα συνεχίσουν να υπόκεινται την υφιστάμενη μισθολογική αδικία. Θα πρέπει λοιπόν στη φράση "στο προσωπικό που έχει διοριστεί ή μεταταχθεί από την 1η Απριλίου 2023 και εφεξής" να αποσαφηνιστεί το "εφεξής". Χρειάζεται να γίνει ανάλογη μέριμνα ώστε να αρθεί πλήρως κάθε μισθολογική διαφοροποίηση αφενός με την απαλοιφή του πλαφόν των 300 ευρώ και αφετέρου με τη συμπερίληψη όλων υπαλλήλων, τουλάχιστον όσων διορίστηκαν ή μετατάχθηκαν μέχρι τη δημοσίευση του νόμου.