• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνα' | 4 Ιουνίου 2026, 13:06

    Μένω έκπληκτη για την θετική εξέλιξη που παρουσιάζουν κάποιοι στην διαβούλευση.. είναι ίδιο ενα αυτοκίνητο με 12go και ένα με 150gο... για να έχουν ίδιο τέλος ταξινόμησης.. αν θέλετε κύριοι να πουλήσετε τα ποιο φθηνά σας αυτοκίνητα πείτε το. Για την περίοδο προσαρμογής σε προηγούμενο χρόνο.. απο την ψήφιση του νόμου είναι για γέλια.. υπάρχουν άνθρωποι που έχουν παραγγείλει αυτοκίνητα μην γνωρίζοντας αυτο που θέλετε να φέρετε καί θα πληρώσουν τα διπλά, αλλάξτε το άμεσα και βάλτε το σε μεταγενέστερο χρόνο που ο κόσμος νά ειναι πραγματικά ενημερωμένος. Κύριοι που γράψατε αυτο το νόμο δυσφημείτε τον υπουργό... εκτός και αν και αυτος έχει περάσει σε πολιτικές προηγούμενων εποχών που την μια μέρα βάζουμε τον κόσμο να αγοράζει και μετά τον φορολογούμε πιάνοντας τον κορόιδο... όλοι θυμόμαστε το 2009...