• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΒ' | 4 Ιουνίου 2026, 14:43

    Με την προτεινόμενη διάταξη του άρθρου 53, αναγνωρίζεται ορθώς η ανάγκη άρσης της μισθολογική ανισότητα για τους υπαλλήλους που διορίστηκαν ή μετατάχθηκαν από την 1η Απριλίου 2023 και μετά. Ωστόσο, η εισαγωγή του ανώτατου ορίου (πλαφόν) των τριακοσίων (300) ευρώ μηνιαίως, έρχεται σε αντίθεση με την επίλυση της μισθολογικής ανισότητας. Η ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ παραμένει. Υπάρχουν υπάλληλοι διαφορετικών ταχυτήτων μέσα στο ίδιο γραφείο, με τα ίδια προσόντα και τα ίδια καθήκοντα. Για την τήρηση της βασικής αρχής της ίσης αμοιβής για ίση εργασία, είναι απαραίτητο να απαλειφθεί το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 1 σχετικά με το ανώτατο όριο των 300 ευρώ. Η επέκταση της προσωπικής διαφοράς πρέπει να γίνει ομοιόμορφα, με ενιαίους κανόνες, διασφαλίζοντας δίκαια και μόνιμα τόσο τους τωρινούς όσο και τους μελλοντικούς υπαλλήλους. Επίσης πρέπει να καταργηθεί ο συμψηφισμός της Π.Δ. με τη λήψη μισθολογικών κλιμακίων και να ενσωματωθεί η Π.Δ. στον βασικό και συντάξιμο μισθό. Μόνο έτσι θα υπάρξουν πραγματικές αυξήσεις για την καταπολέμηση της ακρίβειας και του πληθωρισμού.