• Σχόλιο του χρήστη 'Θανος' | 4 Ιουνίου 2026, 14:36

    Η προσωπική διαφορά είναι ένα στρεβλό και άδικο σύστημα με πλέον αδικημένους τους παλιούς υπαλλήλους που απώλεσαν εν όλω ή εν μέρει λόγω προαγωγής, μισθολογικής εξέλιξης, αναγνώρισης τίτλων σπουδών ή αλλαγής κατηγορίας/κλάδου μεγάλο μέρος της από το 2016 έως σήμερα. Αποτέλεσμα να έχει χαθεί κάθε έννοια προϋπηρεσίας και μαζί και η κοινή λογική αφού υπάλληλοι ενός, δύο και τριών ετών αμείβονται υψηλότερα από υπαλλήλους των 15-20 ετών. Επομένως για την αποκατάσταση της στρέβλωσης δίκαιο είναι να χορηγηθεί είτε επίδομα ύψους 300 ευρώ σε όλους παλιούς και νέους με αντικατάσταση ισόποσου( εάν υπάρχει) μέρους της προσωπικής διαφοράς σε όλους παλιούς και νέους ή να αντιστραφεί μέρος των συμψηφισμών της προσωπικής διαφοράς σε όσους είναι κάτω των 300 ευρώ ώστε να διαμορφωθεί και για αυτούς στο ίδιο ύψος.