• Σχόλιο του χρήστη 'Μενέλαος' | 4 Ιουνίου 2026, 15:24

    Η προτεινόμενη ρύθμιση του άρθρου 53 είναι παντελώς άδικη χωρίς να περιλαμβάνει και παλαιότερους υπαλλήλους που κάνανε μετάταξη πριν απο την 1η Απριλίου του 2023, που με κόπους, θυσίες και οικονομικές υπερβάσεις επένδυσαν στην επαγγελματική τους αναβάθμιση κατακτώντας ένα πτυχίο ΑΕΙ που ουσιαστικά είχε ως επιβράβευση την αισθητή μείωση των αποδοχών τους από την προσωπική διαφορά. Η προτεινόμενη ρύθμιση του άρθρου 53 το μοναδικό που θα πετύχει είναι τη διαιώνιση της άνισης μεταχείρισης μεταξύ δημοσίων υπαλλήλων που εκτελούν το ίδιο εργασιακό αντικείμενο με μισθολογικές αποκλίσεις που αντιβαίνουν κατάφορα στο ζητούμενο της μισθολογικής ισότητας και ενισχύει υπαλλήλους που δεν επιδιώκουν την επαγγελματική εξέλιξη στο πρόσχημα των καλύτερων οικονομικών απολαβών πράγμα που είναι ζημειογόνο για την εκάστοτε δημόσια υπηρεσία. Η παραπάνω οικονομική κατάφορη αδικία οφείλει να θεραπευτεί άμεσα από την μια πολιτεία που αναζητά διακαώς ισονομία.