• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 4 Ιουνίου 2026, 22:44

    Το άρθρο 53 είναι σωστό γιατί προσπαθεί να διορθώσει την αδικία που υπήρχε τα τελευταία χρόνια, αλλά δημιουργεί μια νέα αδικία που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με κανένα τρόπο: δύο υπάλληλοι, δίπλα-δίπλα στο ίδιο γραφείο, με τα ίδια καθήκοντα και τις ίδιες υποχρεώσεις, παίρνουν διαφορετικό μισθό. Μόνο και μόνο επειδή ο ένας διορίστηκε λίγο πριν και ο άλλος λίγο μετά από μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Η προσωπική διαφορά δεν είναι κάποιο «μποναμάς» ή έκτακτο επίδομα. Δεν δίνουμε ότι έχουμε ευχαρίστηση. Το πλαφόν των 300 ευρώ μόνο για ορισμένους και όχι για όλους, είναι απλά άνιση μεταχείριση.