• Σχόλιο του χρήστη 'χρηστοσ' | 5 Ιουνίου 2026, 12:45

    καντε κατι και για μας που μας την κοβατε τοσα χρονια ξεκινησαμε απο πολυ χαμηλα και παιρνουμε κοντα 150 ευρω!!! εξισωστε μασ προς τα πανω λοιπον με το πλαφον των 300 ευρω! τοσα χρονια κοντα δεκαετια εχουμε συναδελφους με 500 και 600 ευρω που κανουμε την ιδια εργασια ισως και περισσοτερη και τωρα στους νεους που τους μαθαινουμε κιολας θα παιρνουν 300 ευρω και μεις θα μεινουμε καθηλωμενοι στα 150 ευρω