• Σχόλιο του χρήστη 'τζενη' | 5 Ιουνίου 2026, 12:10

    δηλαδη στους καινουριους βαζετε 300 ευρω και εμας που μπηκαμε μετα το 14 μας εχετε φτασει στα 120 ευρω οταν εχουμε υπηρετησει τοσα χρονια το δημοσιο συμφερον. να κανετε τροποποιηση και να μας εξισωσετε στα 300