• Σχόλιο του χρήστη 'Ειρήνη' | 5 Ιουνίου 2026, 14:33

    Σχόλιο στο άρθρο 53 Το άρθρο 47 του σχεδίου νόμου (Σκοπός των μισθολογικών ρυθμίσεων) που αναφέρεται στην « άρση υφιστάμενων ανισοτήτων στις αποδοχές και στη μισθολογική εξέλιξη ειδικών κατηγοριών προσωπικού, καθώς και η κατοχύρωση της ασφάλειας δικαίου στο μισθολογικό καθεστώς..» είναι αντίθετο με τον «κόφτη» της παρ1 του άρθρου 53. Τo να νομοθετείς για να μειώσεις τις αποδοχές των ειδικών επιστημόνων μέσω της εξαφάνισης της προσωπικής διαφοράς, λειτουργεί αποτρεπτικά στην είσοδο νέων στελεχών με υψηλά προσόντα στις Αρχές και άρα επιδρά αρνητικά στην επιλογή του επιστημονικού προσωπικού τους. Εφόσον αυτή η μείωση αποδοχών στην πορεία του χρόνου αφορά μόνο το νέο προσωπικό των Αρχών και όχι των Υπουργείων, πως ακριβώς συμβιβάζεται με την Ανεξαρτησία τους? Προτείνω να απαλειφθεί πλήρως η πρόταση «Το ύψος της προσωπικής διαφοράς που υπολογίζεται κατ’ εφαρμογή του πρώτου εδαφίου δεν δύναται να υπερβαίνει το ποσό των τριακοσίων (300) ευρώ μηνιαίως.» από την παράγραφο 1 του άρθρου 53