• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος' | 5 Ιουνίου 2026, 18:52

    Διαφωνώ με το άρθρο 56 για τις αποδοχές των αρχιερέων της Εκκλησίας της Ελλάδος. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει η παραμικρή αύξηση στις απολαβές τους, ενώ υπάρχει η οικονομική κρίση που πλήττει τους ασθενέστερους.