• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΑΟΣ' | 6 Ιουνίου 2026, 11:39

    Η ισότητα στην αμοιβή για ίση εργασία δεν είναι μια αφηρημένη αρχή. Eίναι θεμελιώδης συνταγματική υποχρέωση. Ένα κράτος που ζητά από τους πολίτες να εμπιστευτούν τη δημόσια διοίκηση και να αφιερώσουν την καριέρα τους σε αυτήν, δεν μπορεί ταυτόχρονα να τους χωρίζει σε «παλιούς» και «νέους» με διαφορετικά δικαιώματα. O νομοθέτης να αποσύρει αυτό το αυθαίρετο όριο και να διασφαλίσει ότι οι κανόνες ισχύουν με τον ίδιο τρόπο για όλους. Γιατί η δημόσια υπηρεσία δεν νοείται, ούτε νομικά ούτε ηθικά, να συντηρεί μισθολόγιο «δύο ταχυτήτων».