• Σχόλιο του χρήστη 'Φωτεινή' | 6 Ιουνίου 2026, 18:58

    Διαφωνώ κάθετα με την υπέρμετρη αύξηση των μισθών των μητροπολιτών και λοιπών. Στις οικονομικές συνθήκες της χώρας μας και με δεδομένο το χαμηλό επίπεδο του κατώτερου μισθού, δεν είναι δυνατόν η βουλή να προχωρήσει σε τέτοιες αυξήσεις. Ούτως ή άλλως σε μια τόσο ευνομούμενη κατάσταση όπως η μισθοδοσία των κληρικών από το κράτος, η μη φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσιας κτλ, κάθε τέτοια πρόταση είναι προκλητική προς το κοινωνικό σύνολο. Οι συνταξιούχοι, οι εργαζόμενοι και οι μικροπαγγελματίες που είναι νόμιμοι, υποφέρουν οικονομικά. Διαφωνώ και αγανακτώ. Να μην προχωρήσει σε ψήφιση το νομοσχέδιο