• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Μ' | 6 Ιουνίου 2026, 18:43

    Στο άρθρο 53 η θέσπιση ανώτατου ορίου ύψους 300 ευρώ δεν επιτρέπει την αποκατάσταση της μισθολογικής ανισότητας μεταξύ υπαλλήλων με τα ίδια καθήκοντα. Παρόλο που η Κυβέρνηση προβάλλει την ανάγκη να καταστεί το Δημόσιο ένας ανταγωνιστικός εργοδότης για υπαλλήλους με υψηλά προσόντα και εμπειρία, την ίδια στιγμή με "πλαφόν" αυτού του είδους μπαίνουν αναχώματα για τους νεοεισερχόμενους υπαλλήλους η πλειοψηφία των οποίων αποτελεί εργατικό δυναμικό με εξαιρετικά ακαδημαϊκά και λοιπά προσόντα. Η αναβάθμιση των δημόσιων υπηρεσιών και η εύρυθμη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού προς την καλύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση του Έλληνα πολίτη απαιτεί τη δίκαιη μεταχείριση των κρατικών υπαλλήλων που θα σταθούν στο ύψος των απαιτήσεων που επιτάσσει ο σύγχρονος ρόλος τους στα πλαίσια ενός ευρωπαϊκού προτύπου.