• Σχόλιο του χρήστη 'Αλβέρτος' | 6 Ιουνίου 2026, 20:55

    Η πρόβλεψη ανώτατου ορίου 300 ευρώ στο άρθρο 53 δεν θεραπεύει τη μισθολογική ανισότητα που εξακολουθεί να υφίσταται μεταξύ υπαλλήλων με όμοια καθήκοντα, προσόντα και ευθύνες. Αντίθετα, διατηρεί διακρίσεις εις βάρος των νεότερων υπαλλήλων, οι οποίοι συχνά διαθέτουν ιδιαίτερα αυξημένα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά προσόντα. Η προσέλκυση και διατήρηση ικανού ανθρώπινου δυναμικού στο Δημόσιο δεν μπορεί να επιτευχθεί με την επιβολή περιορισμών που διαιωνίζουν άνισες μισθολογικές συνθήκες. Ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό κράτος οφείλει να στηρίζεται στην αρχή της ίσης μεταχείρισης και της δίκαιης αμοιβής, αναγνωρίζοντας ισότιμα την προσφορά όλων των υπαλλήλων που καλούνται να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της δημόσιας διοίκησης και της εξυπηρέτησης του πολίτη.