• Σχόλιο του χρήστη 'Dis' | 6 Ιουνίου 2026, 22:02

    -Αντι να καταργησουν τα τελη ταξινομησης στα εισαγωγης οπως ολοι οι ευρωπαιοι..αποφασιζουν να τιμωρησουν εξτρα οσους θελουν plugin... -Ολα αυτα στην τελευταια χωρα αγοραστικης δυναμης με το παλιοτερο στολο αυτοκ κ με μονιμα τοπ 5 ακριβοτερης βενζινης! -Οι ιδιοι απαιτουν ποσοστο στολου "πρασινων" αυτοκ Να θυμαστε...Οι εκλογες ερχονται...