• Σχόλιο του χρήστη 'Υπάλληλος ΥΨΗΔ' | 7 Ιουνίου 2026, 12:30

    Στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ΔΕΝ έχει προβλεφθεί η χορήγηση προσωπικής διαφοράς, παρά μόνο για τους υπαλλήλους της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Είναι κατάφορα άδικο για τους υπαλλήλους του ίδιου φορέα να αντιμετωπίζονται με διαφορετικά μέτρα και σταθμά, παρά το γεγονός ότι απαιτείται η ομαλή συνεργασία τους στο καίριο και νευραλγικό θέμα του ψηφιακού μετασχηματισμού του κράτους. Επιβάλλεται η διόρθωση αυτής της αδικίας, με χορήγηση της προσωπικής διαφοράς σε όλους τους υπαλλήλους του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, χωρίς πλαφόν στην προσωπική διαφορά που δημιουργεί υπαλλήλους πολλαπλών ταχυτήτων.