Αρχική Mέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών...ΜΕΡΟΣ Α΄ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ (Άρθρα 8-11)Σχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ | 7 Ιουνίου 2026, 17:21




Η διατύπωση "εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν σε δημόσια σχολεία ..." αφήνει απέξω κατηγορίες εργαζομένων όπως στελέχη εκπαίδευσης (Διευθυντές διευθύνσεων ,συμβούλους εκπαίδευσης, προϊσταμένους ΚΕΔΑΣΥ, ΚΕΠΕΑ κλπ οι οποίοι πληρώνουν υψηλό ενοίκιο είναι εκπαιδευτικοί ,είμαι σε νησιωτική χώρα η στην επαρχία και οι οποίοι υπηρετούν με θητεία.Ειναι δίκαιο αυτό με τις αποδοχές του (οι διευθυντές σχολείων έχουν μεγαλύτερες αποδοχές σε κάποιες περιπτώσεις).Επομένως θα πρέπει να εξετάσετε την ορθολογική διατύπωση που δεν θα πρέπει να αποκλείει και να διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς.Επομενως προσθέστε στο άρθρο 2παρ.1 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ "εκπαιδευτικοί σε δημόσιες σχολικές μονάδες, στελέχη εκπαίδευσης και θητεία και αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί σε αποκεντρωμένες υπηρεσίες του υπαιθα".