• Σχόλιο του χρήστη 'Δέσποινα' | 7 Ιουνίου 2026, 18:36

    Επί του άρθρου 53 το πλαφόν δημιουργεί άλλη μια αδικία, για την πραγματική εξομάλυνση του εργασιακού κλίματος και την τήρηση της βασικής αρχής της ίσης αμοιβής για ίση εργασία, είναι απαραίτητο να απαλειφθεί το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 1 σχετικά με το ανώτατο όριο των 300 ευρώ. Η επέκταση της προσωπικής διαφοράς πρέπει να γίνει ομοιόμορφα και με ενιαίους κανόνες για όλο το προσωπικό, διασφαλίζοντας τη δίκαιη αντιμετώπιση τόσο των τωρινών όσο και των μελλοντικών υπαλλήλων.