• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΗΣ' | 8 Ιουνίου 2026, 11:57

    ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ &ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΔΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΡΦΩΝ ΜΑΣ , ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ , ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΑΜΟΙΒΩΜΑΣΤΕ ΙΣΑ ΓΙΑ ΙΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΟΡΕΞΗ &ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ, ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ