• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΗΣΤΟΣ' | 8 Ιουνίου 2026, 13:20

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Με αφορμή το πρόσφατο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, στο οποίο περιλαμβάνεται διάταξη η οποία προβλέπει την επέκταση της προσωπικής διαφοράς, έως του ποσού των 300 ευρώ, σε όσους διορίστηκαν ή μετατάχθηκαν από 1/4/2023, η Ομοσπονδία Συλλόγων του Υπ. Οικονομικών (Ο.Σ.Υ.Ο): ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ * είναι πρόχειρη και αποσπασματική, * διαιωνίζει και διευρύνει μισθολογικές στρεβλώσεις και ανισότητες, * αγνοεί προκλητικά παλαιότερους υπαλλήλους που έχουν ελάχιστη προσωπική διαφορά, * δεν ενισχύει ασφαλιστικά τον εργαζόμενο. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓΙΑ ΘΕΣΗ ΤΗΣ Ανεξάρτητα από την ανωτέρω ρύθμιση, για την εξάλειψη των ανισοτήτων και αδικιών εντός του Υπουργείου, και λαμβάνοντας υπόψη τις μισθολογικές απώλειες, η μόνη οριστική και δίκαιη λύση είναι η χορήγηση επιδόματος, ύψους 400 ευρώ, στους υπαλλήλους του Υπουργείου με βασικές παραμέτρους: * να αφορά το σύνολο του προσωπικού του Υπουργείου, παλαιούς και νέους υπαλλήλους, * το επίδομα να είναι πλήρως συντάξιμο, * εφόσον συμψηφίζεται με προσωπική διαφορά, να υπάρξει εξαίρεση του ασφαλιστικού κόστους. ΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ * να προβεί στη συνολική επανεξέταση και διόρθωση των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί από τον μηχανισμό της προσωπικής διαφοράς, * να αντιμετωπίσει ισότιμα το σύνολο των εργαζομένων στο Υπουργείο και όχι με όρους ομάδων, * να νομοθετήσει με όρους μισθολογικής δικαιοσύνης, * να τηρήσει τις δεσμεύσεις που ανέλαβε έναντι των θεσμικών οργάνων εκπροσώπησης των εργαζομένων, * να κλείσει οριστικά τον φαύλο κύκλο των εσωτερικών ανισοτήτων. διασφαλίζοντας έτσι την απαραίτητη εργασιακή συνοχή στο χώρο μας. ΟΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΞΗ