• Σχόλιο του χρήστη 'Φρίντα' | 8 Ιουνίου 2026, 15:38

    Για το άρθρο 54: Πρόκειται για ξεκάθαρα φωτογραφική διάταξη που δεν τιμά κανέναν και κυρίως αυτούς που την εμπνεύστηκαν. Ας αποσυρθεί και ας δοθεί στους συγκεκριμένους υπαλλήλους για τους οποίους πρόκειται ένα ειδικό επίδομα επειδή θέλησαν να αποσπαστούν ή να μεταταχθούν στην Προεδρία της Κυβέρνησης, όπως και σε όποιον άλλον θελήσει να πάει στο μέλλον.Θα είναι εντιμότερο. Πέραν αυτού η ιδάταξη υποβαθμίζει οφθαλμοφανέστατα τον Κλάδο των επιτελικών στελεχών για τη σύσταση του οποίου είχε γίνει τόση φασαρία , και εκτός από τον κλάδο, και τους ίδιους τους εργαζόμενους σε αυτόν που κλήθηκαν να περάσουν τόσες δοκιμασίες (εκτός από τα τυπικά προσόντα που κατείχαν ) και υπέστησαν τόσες υποχρεώσεις (ακόμα και απειλές επιστροφής μισθού σε περίπτωση καθυστερημένης μετάταξης ) οι οποίες δεν φαίνεται να αφορούν όσους φωτογραφίζονται στο άρθρο 54. Προς αποφυγή παρερμηνειών , προτείνεται να απαλειφθούν οι παρ. 1 και πρώτο εδάφιο της παρ. 2 διότι το μισθολογικό καθεστώς του Κλάδου των Επιτελικών ρυθμίζεται από ειδική διάταξη . Η επέκταση της προτεινόμενης ρύθμισης στο αποσπασμένο προσωπικό και με διατήρηση των μισθολογικών προνομίων μέσω του μηχανισμού της «προσωπικής διαφοράς» ακόμα και μετά τη λήξη της ή σε περίπτωση μετάταξης συνιστά πρόκληση .. Τουλάχιστον , αν παραμείνει η διάταξη , ας επεκταθεί η ρύθμιση, για λόγους ισότητας, και σε όλο το προσωπικό που θα λαμβάνει, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, το ειδικό μισθολογικό καθεστώς των επιτελικών στελεχών , συμπεριριλαμβανομένων ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΤΕΛΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ !