• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΗΣ' | 8 Ιουνίου 2026, 21:55

    Η θέσπιση ανώτατου ορίου στην προσωπική διαφορά αφήνει άλυτο ένα σημαντικό μέρος του προβλήματος. Οι αποκλίσεις στις αποδοχές μεταξύ υπαλλήλων με ίδια καθήκοντα και ευθύνες εξακολουθούν να παραμένουν, γεγονός που ενισχύει το αίσθημα άνισης μεταχείρισης. Απαιτείται μια δικαιότερη προσέγγιση που θα μειώσει ουσιαστικά τις υφιστάμενες διαφορές.