• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΓΓΕΛΟΣ' | 8 Ιουνίου 2026, 21:55

    Η συγκεκριμένη ρύθμιση επί του άρθρου 53 αντιμετωπίζει μόνο εν μέρει ένα ζήτημα που απασχολεί πολλούς υπαλλήλους. Με τον περιορισμό των 300 ευρώ εξακολουθούν να υφίστανται αισθητές διαφορές στις αποδοχές μεταξύ συναδέλφων που διαθέτουν αντίστοιχα προσόντα, εκτελούν το ίδιο έργο και υπηρετούν υπό τις ίδιες συνθήκες. Η ύπαρξη διαφορετικών μισθολογικών ταχυτήτων μέσα στην ίδια υπηρεσία δεν συνάδει με την αρχή της δικαιοσύνης και της ισότιμης αντιμετώπισης. Μια πιο ολοκληρωμένη λύση θα συνέβαλλε ουσιαστικά στην αποκατάσταση αυτής της στρέβλωσης.