• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑ' | 9 Ιουνίου 2026, 08:19

    H διάταξη για τους κληρικούς είναι εκτός τόπου και χρόνου για τα σημερινά δεδομένα. Δεν μπορεί να διπλασιάζονται σχεδόν οι αποδοχές των πιο υψηλόμισθων και οι απλοί κληρικοί και άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι να παίρνουν μισθούς πείνας. Αντί για την άυξηση αυτή να δοθεί μια πρόσθετη ενιαία πχ. 3% για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους και κληρικούς συμπεριλαμβανομένου και τους αρχιερείς που αναφέρει το άρθρο αυτό.