• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΦΗ' | 9 Ιουνίου 2026, 09:46

    ια το άρθρο 53 και το πλαφόν 300€ στην προσωπική διαφορά: Διαβάζω στους τίτλους των ειδήσεων για ένα νέο νομοσχέδιο που παρουσιάστηκε στις 27/5/2026: «Ιση Αμοιβή για Ιση Εργασία»: Οι αλλαγές που φέρνει το νέο Νομοσχέδιο για την αντιμετώπιση του μισθολογικού χάσματος μεταξύ ανδρών και γυναικών παρουσίασε η Νίκη Κεραμέως, ενσωματώνοντας την ευρωπαϊκή οδηγία για την «Ιση Αμοιβή για Ιση Εργασία» σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα». Θεωρώ ότι είναι πολύ σωστή πρωτοβουλία. Παρακάτω διαβάζω για το νέο νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο Εργασίας: «Υποχρέωση υποβολής στοιχείων για: μισθολογικό χάσμα ανδρών-γυναικών μισθολογικό χάσμα στα bonus διάμεσο μισθολογικό χάσμα μισθολογικό χάσμα ανά κατηγορία εργαζομένων. Αυτή η υποχρέωση ισχύει και για δημόσιους φορείς» και επίσης «Αν τα στοιχεία δείξουν ότι υπάρχει μισθολογική διαφορά και δεν υπάρχει αντικειμενική εξήγηση, τότε, ο εργοδότης υποχρεούται να διορθώσει τη διαφορά αναμορφώνοντας την μισθολογική δομή της επιχείρησης». Εδώ έχουμε το παράδοξο ένα υπουργείο να νομοθετεί για την γεφύρωση των μισθολογικών χασμάτων σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα και ένα άλλο υπουργείο να θέτει εντελώς αντισυνταγματικά ένα πλαφόν 300€ στον υπολογισμό της προσωπικής διαφοράς, παγιώνοντας έτσι μισθολογικές διαφορές που μπορεί να φτάσουν εως 600€ μηνιαίως, σε υπαλλήλους ακριβώς ίδιων προσόντων με μοναδικό κριτήριο αν αυτοί προσλήφθηκαν / μετατάχθηκαν πριν ή μετά την 1η Απριλίου 2023! Παγκόσμια πρωτοτυπία. Προτείνω να καταργηθεί το πλαφόν των 300€.