• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Κορμαρής' | 9 Ιουνίου 2026, 09:28

    Σύμφωνα με εγκύκλιο που διάβασα για τον υπολογισμό της προσωπικής διαφοράς (ΠΔ) έχω να πω το εξής. Ο υπολογισμός είναι άδικος προς τους ανθρώπους που έχουν μεταπτυχιακό και διδακτορικό (συμπεριλαμβανομένου και εμένα), ο οποίοι από ότι διάβασα έχουμε τουλάχιστον 50 ευρώ μείωση ΠΔ. Και αυτό λογικά ισχύει επειδή έχουμε πάρει πάρει κάποια κλιμάκια λόγω των πτυχίων αυτών. Συγκεκριμένα, αυτό ισχύει αν κάποιος έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό μέχρι και την ημέρα του διορισμού του. Αλλά αυτό δημιουργεί την εξής αδικία. Αν κάποιος κάνει μεταπτυχιακό μετά το διορισμό του, τότε πρώτον θα έχει υψηλότερη ΠΔ (σε σχέση με κάποιον που είχε κάνει μεταπτυχιακό πριν το διορισμό του) και επιπλέον θα λάβει και κανονικά την αύξηση στα κλιμάκια λόγω του μεταπτυχιακού τίτλου. Είναι απαράδεκτο να συμβαίνει αυτό το πράγμα. Παρακαλώ πολύ θα ήθελα να αιτηθώ να φύγει η όποια μείωση ΠΔ υπάρχει λόγω μεταπτυχιακού ή διδακτορικού έτσι ώστε να μην υπάρχει επιπλέον αδικία μεταξύ των υπαλλήλων. Ευχαριστώ