• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Γ.Γ.Π.Σ' | 9 Ιουνίου 2026, 14:06

    Η προσωπική διαφορά είναι ένα στρεβλό και άδικο σύστημα με πλέον αδικημένους τους παλιούς υπαλλήλους που απώλεσαν εν όλω ή εν μέρει λόγω προαγωγής, μισθολογικής εξέλιξης, αναγνώρισης τίτλων σπουδών ή αλλαγής κατηγορίας/κλάδου μεγάλο μέρος της από το 2016 έως σήμερα. Αποτέλεσμα να έχει χαθεί κάθε έννοια προϋπηρεσίας και μαζί και η κοινή λογική αφού υπάλληλοι ενός, δύο και τριών ετών αμείβονται υψηλότερα από υπαλλήλους των 15-20 ετών. Επομένως για την αποκατάσταση της στρέβλωσης δίκαιο είναι να χορηγηθεί είτε επίδομα ύψους 300 ευρώ σε όλους παλιούς και νέους με αντικατάσταση ισόποσου( εάν υπάρχει) μέρους της προσωπικής διαφοράς ή να αντιστραφεί μέρος των συμψηφισμών της προσωπικής διαφοράς σε όσους είναι κάτω των 300 ευρώ ώστε να διαμορφωθεί και για αυτούς στο ίδιο ύψος.