• Σχόλιο του χρήστη 'Δήμητρα' | 9 Ιουνίου 2026, 20:30

    Η αυξηση στους μητροπολίτες είναι προκλητική και επονείδιστη. Ούτως ή άλλως δεν θα έπρεπε οι ιερείς καμίας βαθμίδας να πληρώνονται από τον πολίτη.Αλλα το να λαμβάνουν τέτοιους μισθούς και τόσο μεγάλες αυξήσεις την ώρα που καρτέλ των σούπερ μάρκετ, υπερφορογηση καυσίμων, δυσθεώρητα ενοίκια (λόγω golden visas & airbnb) και ακρίβεια σε όλα μας έχουν διαλύσει, πάει πολύ κύριοι και κυρίες. Με ιδιαίτερη προσοχή αναμένουμε τις τοποθετήσεις των κομμάτων επι ω αυτων, προτού ψηφίσουμε.