• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Σ.' | 9 Ιουνίου 2026, 23:07

    Η βασική αδικία είναι ότι ο καταναλωτής πρέπει όταν παραγγείλει ένα αυτοκίνητο να γνωρίζει την τελική τιμή του γιατί είναι ο βασικός παράγοντας που τον οδηγεί στην επιλογή .Η γνώμη μου είναι όταν κάποιος έχει δώσει προκαταβολή για την αγορά να μην αλλάζει ο συντελεστής του φόρου ταξινόμησης ειδικά με την αναμονή που έχουν κάποιες εταιρίες όπως στην περίπτωση μου που φτάνει τους 11 μήνες .Καλοδεχούμενες οι αλλαγές αρκεί να μην υπάρχει βιασύνη και επιβάρυνση ενεργών παραγγελιών.