• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΑ' | 10 Ιουνίου 2026, 08:58

    Σχόλιο αναφορικά με το άρθρο 53: Αποτελεί θετική εξέλιξη στον δίκαιο αγώνα μας όμως η επιβολή πλαφόν ύψους 300 ευρώ εμποδίζει τελικώς την αποκατάσταση των μισθολογικών ανισοτήτων με τους παλαιότερους που ασκούν ίδια καθήκοντα ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ, αν αναλογιστεί κανείς ότι οι νέοι υπάλληλοι διαθέτουν υψηλές ακαδημαϊκές γνώσεις και επαγγελματικά προσόντα κ ηρθαν για να συμβάλλουν στην αναβάθμιση των δημόσιων υπηρεσιών. Το πλαφόν πρέπει να καταργηθεί και ο τρόπος υπολογισμού της προσωπικής διαφοράς θα πρέπει να είναι ίδιος για όλους ανεξάρτητα από τον χρόνο πρόσληψής τους. Πρεπει να υπάρξουν μισθολογικα κινητρα παραμονης μας στο δημοσιο.