• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ' | 10 Ιουνίου 2026, 09:35

    Όλοι επικεντρώνεστε στην προσωπική διαφορά. Το κλιμάκιο που χάθηκε δεν σας αφορά μάλλον. Να θυμίσω ότι το 2016 πάγωσαν οι μισθολογικές αυξήσεις για δύο χρόνια (χάθηκε ένα κλιμάκιο)'Οσοι διορίστηκαν μετά το 2018 λαμβάνουν κανονικά ωρίμανση. Οι πιο παλιοί όχι! Τι πρωτότυπο! Τελικά ίση αμοιβή για ίση εργασία δεν υπάρχει στη Δημόσιο. Πρώτα λοιπόν να επαναφέρετε το κλιμάκιο που χρωστάτε, μετά κατ' ελάχιστον ένα μισθό ως Δώρο (Στον ιδιωτικό τομέα επεμβαίνει εισαγγελέας αν δεν καταβληθεί δώρο, αλλά στο Δημόσιο όλα είναι όλα καλά και νόμιμα) και μετά ασχολείστε με τα επιμέρους. Αφήνω ασχολίαστη τη προκλητική ρύθμιση για αυτούς που υπηρετούν στη Προεδρία όπου και προωθούνται κατά 5 κλιμάκια σε σχέση με τους "απλούς" υπαλλήλους!!! Απλά απαράδεκτο.