• Σχόλιο του χρήστη 'Β.' | 10 Ιουνίου 2026, 10:28

    Η επιβολή πλαφόν στην προσωπική διαφορά αποτελεί συνέχιση της ανισότητας στην μισθοδοσία μεταξύ συναδέλφων που εργάζονται στους ίδιους χώρους με τα ίδια χρόνια ,το ίδιο αντικείμενο και δεν συμβάλει στην ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας. Στα πλαίσια της ίσης μεταχείρισης πρέπει να καταβληθεί ότι δικαιούται ο καθένας χωρίς πλαφόν. Πρέπει να μείνει ελεύθερο.