• Σχόλιο του χρήστη 'Α.Χ.' | 10 Ιουνίου 2026, 10:45

    Άρθρο 53: Διαβάζοντάς το εξεπλάγην δυσάρεστα διαπιστώνοντας ότι είναι επιεικώς απαράδεκτο σε ένα Υπουργείο όπως το Υ.ΨΗ.Δ. που αποτελεί αιχμή του δόρατος στην εποχή μας, μέρος των υπαλλήλων του που ανήκουν σε εποπτευόμενο φορέα όπως η Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ. να λαμβάνουν προσωπική διαφορά και όλοι οι υπόλοιποι υπάλληλοι του Υπουργείου ΟΧΙ. Με ποιο κριτήριο άραγε;;; Δεν αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της αλυσίδας ή μήπως δεν είναι τόσο παραγωγικοί και άξιοι;;; Πρόκειται ΞΕΚΑΘΑΡΑ για αντισυνταγματική πρακτική που εναντιώνεται στο μέτρο της ισότητας, έρχεται σε αντίθεση με τη σχετική Κοινοτική Νομοθεσία και αντιμετωπίζει τους υπαλλήλους (για ποιο λόγο άραγε;) ως πατρικίους και πληβείους. Σωστή η πρόθεση παροχής Π.Δ. αλλά εμφανέστατα λανθασμένη η εφαρμογή της.... Ή ΟΛΟΙ Ή ΚΑΝΕΝΑΣ.